Všichni, kdo se neobejdou bez zákazníků či klientů, bez dodavatelů a odběratelů, prostě bez těch ostatních kolem sebe, se musí snažit ze všech sil, aby neupadli v zapomnění. Aby se o nich vědělo, bez čehož by k nim někdo zavítal snad jedině náhodou a obchody by se tak nehýbaly.
Ovšem způsobů propagace je celá řada a každý by tak měl zvolit pokud možno co nejefektivnější způsob, jak na sebe upozornit. Protože ne v každém případě je každý typ reklamy vhodný, je i celá řada případů, kdy tato upadá v zapomnění nebo je naopak natolik vlezlá, že působí kontraproduktivně.
Ovšem jaká reklama že je ta pravá? Na co vsadit, aby to zaručeně fungovalo, aby to firmě přinášelo zisk a zároveň to pokud možno co nejméně lezlo do peněz?
Mezi to, co zaručeně nezklame, patří reklamní předměty, jež má nebo může mít každý delší dobu ochotně u sebe, po nichž dotyčný nejednou sáhne a jsou mu ku prospěchu. Něco, co se tomu člověku hodí, takže s tím manipuluje a tím si připomíná to, co je tu prezentováno, jak sám, tak na to nenásilně upozorňuje i všechny kolem.
Mezi podobné reklamní předměty patří třeba reklamní propisky. A jistě si dokážete představit, proč.
Zatímco vnucovaný leták člověk nanejvýš ze slušnosti přijme a za nejbližším nárožím ho bez zájmu a bez prostudování zahodí, taková reklamní propiska je něco jiného. Ta se přece může kdykoliv hodit. Člověk nikdy neví, kdy si bude muset něco poznamenat, vyluštit křížovku nebo sudoku, napsat dopis,… A tak dotyčný tento předmět rád přijme. Vsune si ji do kapsy či batohu. A dál už se můžeme leda tak domýšlet, kam až s ním tato doputuje a kolika zrakům bude včetně na ní vytištěné upoutávky vystavena na odiv, kolik uživatelů vystřídá. Ti všichni se dozví to, co je na ní uvedeno. Protože nemohou přehlédnout to, co drží v ruce mezi prsty.
Takže je právě taková propiska s potiskem jednou z nejefektivnějších reklam. A zároveň to není žádné drahé řešení reklamy. A to ať už jde o propisovací tužky plastové nebo kovové, o fixy, luxusní pera, sady v krabičkách,…
Přesvědčte se.